استفاده از عرق نعناع و عرق یونجه در تهیه بستنی

کاسنی به طور سنتی به عنوان یک درمان برای آرتروز استفاده می شود و مطالعات نشان داده اند که دارای خواص ضد التهابی است، به همین دلیل است که باعث کاهش درد در شرایطی مانند آرتروز می شود.

در یک مطالعه در سال 2010، 70 درصد از افراد مورد آزمایش که درمان کاسنی را دریافت کردند، بهبود قابل توجهی در درد مرتبط با شرایط استئوآرتریت خود گزارش کردند. کاسنی همچنین می تواند به عنوان یک عامل ضد التهاب عمومی برای درد، دردهای عضلانی و درد مفاصل به همین دلیل استفاده شود.

برای اطلاعات کافی از فواید عرق نعناع برای گربه می توانید به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

ممکن است به کاهش وزن کمک کند
کاسنی احتمالا منبع خوبی از اولیگو فروکتوز است و اینولین خود نوعی فیبر غذایی طبیعی است که با کاهش وزن به مدیریت وزن کمک می کند. هر دوی اینها به تنظیم گرلین کمک می کنند، اسید آمینه ای که در درجه اول با احساس گرسنگی و رفتار جستجوی غذا مرتبط است.

به گفته پزشکان خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت می تواند سلامت مادر را تضمین کند.

گزارشی که در سال 2012 در بنر تحقیقات چاقی منتشر شد، به تحقیقی اشاره کرد که موش‌ها را برای مطالعه تأثیر کاسنی در کل روند کاهش وزن مورد بررسی قرار داد.

نتیجه گیری شد که با کاهش میزان هورمون گرلین، کاسنی می تواند شانس پرخوری را کاهش دهد و باعث سیری یا احساس سیری شود و در نتیجه به کاهش وزن کمک کند.

طبع عرق نعناع بسیار گرم است و برای بدن مفید است.

بار دیگر، نقش اینولین به عنوان یک فیبر طبیعی به عنوان یک مزیت عمده برای کاسنی خواران می آید! فیبر به حجیم شدن حرکات روده و تقویت حرکات پریستالتیک و ترشح شیره معده کمک می کند. اساساً این بدان معنی است که هضم به طور کلی بهبود می یابد و یبوست نیز به میزان زیادی کاهش می یابد.

به گفته پزشکان خواص عرق یونجه برای رحم بسیار زیاد می باشد.

با حفظ روند گوارشی صاف و منظم، افراد می توانند شانس ابتلا به تعدادی از بیماری ها و بیماری های گوارشی را کاهش دهند.

  • منابع:
    1. 9Surprising Benefits Of Chicory
  • تبلیغات: 
    1. مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی
    2. روش کاشت صحیح درخت بادام هندی
    3. متابولیسم پوست نخود آبگوشتی سبز
    4. انجیر خشک طعم شیرین و خوشمزه ای دارد