تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ را می توان به عنوان پرده سینما استفاده کرد

این روزها تقریباً همه گیمر هستند و تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ گزارش دیجی متر Imec نشان می دهد که 57 درصد از مردم فلاندری در یک مقطع زمانی در ماه گذشته قمار کرده اند. این گروه بزرگ است.

به همین دلیل است که بیشتر و بیشتر فناوری‌ها و عملکردهای مرتبط با بازی را می‌بینید که در تلویزیون‌های ما ظاهر می‌شوند: VRR (حالت تازه‌سازی متغیر)، Freesync Premium Pro، نوار بازی در پایین صفحه که تمام تنظیمات را در دستان شما قرار می‌دهد.

به شما واقعی می‌دهد. اطلاعات زمان، مانند تعداد فریم در ثانیه. پشتیبانی از 4K@120Hz در حال حاضر تقریباً در تمام تلویزیون های QLED، Neo QLED و OLED موجود است.

امسال، ما از این هم فراتر می‌رویم و پشتیبانی از 4K@144Hz را در سری‌های خاص ارائه می‌کنیم، چیزی که قبلاً برای تلویزیون دیده نشده بود.

بنابراین، ما حتی گروه گیمرهای هاردکور را مورد خطاب قرار می دهیم. اما چیزی که واقعاً جالب است و من شخصاً به آن بسیار اعتقاد دارم، بازی ابری است.

امسال، مایکروسافت و سامسونگ با هم متحد شدند تا اپلیکیشن Xbox را به تلویزیون های هوشمند سامسونگ بیاورند. از طریق برنامه در تلویزیون های ما، می توانید به بیش از 100 بازی Xbox دسترسی داشته باشید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک تلویزیون سامسونگ 2022، یک کنترلر (Xbox) که به صورت بی سیم با تلویزیون جفت می شود، یک اشتراک Xbox Game Pass Ultimate و یک اتصال اینترنتی خوب است. این باعث می شود بازی ها به راحتی در دسترس و ارزان باشند. »

از سال 2022، SmartThings Hub در تلویزیون ادغام شده است، به این معنی که می توانید نقشه خانه خود را داشته باشید که وضعیت همه دستگاه های متصل شما را در تلویزیون نشان دهد.