تیشرت زنانه سایز بزرگ را می توان به عنوان چادر مسافرتی استفاده کرد

Rhone یکی از استارتاپ‌های پیشرو در زمینه پوشاک مردانه و تیشرت زنانه سایز بزرگ ورزشی است، بنابراین جای تعجب نیست که آنها بفهمند چگونه یک تیشرت واقعا خوب بسازند. ا

ین برند مجموعه مناسبی از تی‌شرت‌های پرفورمنس را ارائه می‌دهد، برخی از آن‌ها مخصوصاً برای ورزش‌هایی مانند دویدن هستند، اما تی‌شرت Reign برای عملکرد همه جانبه بهترین است.

جنس این تیشرت کشش قابل توجهی دارد و همچنین رطوبت را از بین می برد و دارای فناوری GoldFusion برای مبارزه با بوی بدن است.

من از تیشرت های Rhone خود به طور انحصاری برای باشگاه استفاده می کنم و فناوری GoldFusion را موثر می دانم. این یک ویژگی مهم برای من است زیرا شستن لباس های باشگاه من بعد از یک بار پوشیدن به سادگی غیر واقعی است.

این پیراهن همچنین دارای UPF 50+ داخلی است، بنابراین برای تمرینات و فعالیت های خود در فضای باز نیز محافظت بیشتری در برابر آفتاب دریافت می کنید.

وقتی پیراهن‌های رون را می‌شویم، در شرایط عالی بیرون می‌آیند. در این مرحله، پیراهن‌های Rhone حدود دو سال است که در ورزشگاه من هستند و من هنوز محو شدن یا کوچک شدن را تجربه نکرده‌ام و هر کدام با قیمت 68 دلار، چنین کیفیتی انتظار می‌رود.

جدا از کیفیت و تناسب فوق‌العاده، من واقعاً از نقل قول‌هایی که رون در پیراهن‌های خود استفاده می‌کند قدردانی می‌کنم. پایین سجاف روی تیشرت Reign نوشته شده است.

در طول زندگی من می خواهم خوب زندگی کنم.” این یک لمس خوب برای افرادی است که برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند و می توانند از الهام بیشتری استفاده کنند.