حوله تن پوش لوتوس موجب جدایی دو زوج جوان شد

یک حوله تن پوش لوتوس خوب بسته به نحوه شستن و خشک کردن آن باید 5 تا 10 سال یا بیشتر دوام بیاورد. اما حتی بهترین حوله‌ها نیز بعد از استفاده روزانه فرسوده می‌شوند.

درزها باز می‌شوند، پارچه پایه شروع به خرد شدن می‌کند و حلقه‌ها می‌توانند تحلیل بروند و در نتیجه احساس کرکی کمتری ایجاد می‌شود. حوله ها همچنین می توانند جذب خود را از دست بدهند.

اگر این مورد در مورد حوله های حمام شما صادق است، وقت آن رسیده که روی حوله های جدید سرمایه گذاری کنید. ما همچنین نکاتی در مورد نحوه انتخاب حوله مناسب برای ترجیحات خود داریم.

پس از صحبت با چندین متخصص و انجام تحقیقات خود، به این نتیجه رسیدیم که یک حوله عالی باید معیارهای زیر را داشته باشد.

جاذب: وقتی دستتان را به سمت حوله می گیرید، قبل از هر چیز باید در خشک کردن شما موثر باشد. این باید آب را از بدن شما دور کند و به درون خود ببرد، نه اینکه فقط آب را به اطراف فشار دهد.

بافت خوب یک حوله نیز باید در برابر پوست شما احساس راحتی کند، هر چه که برای شما معنی دارد. برخی از افراد حوله های فوق العاده نرم و نرم را دوست دارند.

در حالی که برخی دیگر حوله های نازک تر و خوش خراش را ترجیح می دهند. تعیین نوع بافتی که ترجیح می دهید یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن حوله ای است که دوست دارید.

خشک شدن سریع یک حوله خوب باید به سرعت خشک شود تا برای حمام بعدی شما آماده باشد و کمتر مستعد ایجاد بوی کپک باشد.

بادوام: در دراز مدت، نباید از هم بپاشد، تکه تکه شود یا از هم باز شود. پر شدن، انقباض و محو شدن – اگرچه با استفاده مکرر طبیعی است – نباید به میزان آزاردهنده ای رخ دهد.