در گذشته ماشین‌های ظرفشویی و شوینده‌های مدرن برای تمیز کردن ظروف کثیف طراحی شده‌ان

اساسا ماشین ظرفشویی ال جی ساخت کره رباتی است که ظروف کثیف را تمیز و آبکشی می کند. انسان‌ها باید ظرف‌ها را بارگیری کنند.

اکثر مردم هنوز هم ظروف خود را قبل از قرار دادن  در ماشین ظرفشویی آبکشی می کنند یا حتی می شویید. طبق برآوردهای منابع ما از 65٪ تا 80٪ است. اما ماشین‌های ظرفشویی و شوینده‌های مدرن برای تمیز کردن ظروف کثیف طراحی شده‌اند و واقعاً در این کار خوب هستند.

وقتی از قبل از شستشو صرفه جویی کنید، مقدار زیادی آب، انرژی و تلاش صرفه جویی خواهید کرد. به نظر من گیج کننده است که برخی افراد در این مورد اینقدر بدبین و لجباز هستند.

پس از تماشای عمویم که با دست شستن کل ظروف را قبل از گذاشتن همه آن ها در ماشین ظرفشویی خود می شست، به او خبر خوشی درباره رد شدن از قبل از آبکشی دادم.

مسخره کرد و گفت: پفف، من ماشین ظرفشویی شیک مثل تو ندارم. اما ما همان ماشین ظرفشویی بوش (کمی شیک) ۷۰۰ دلاری را داشتیم. میلیون‌ها نفر این نگرش را دارند. چرا سعی نمی کنید قبل از شستشو را رها کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد؟

هر شرکت ماشین ظرفشویی، لیست کالاهای مجاز برای صادرات به عراق شرکت مواد شوینده و متخصص مستقلی که با آنها صحبت کرده ایم، می گویند که قبل از آبکشی غیرضروری است همانطور که آژانس حفاظت از محیط زیست انجام می دهد.

برخی از منابع ما حتی می‌گویند که ممکن است بدون شستشوی قبلی نتایج بهتری به دست آورید زیرا شوینده‌های آنزیمی مدرن زمانی که بتوانند به غذا بچسبند بهتر عمل می‌کنند.

و ما بارها و بارها این را با آزمایش های خودمان تأیید کرده ایم. ما 17 ماشین ظرفشویی مختلف را راه اندازی کردیم – از 400 دلار تا 1100 دلار – پر از پوسته ترین و سرسخت ترین لکه های غذا.

با صفر قبل از شستشو توسط ما، لیست کالاهای صادراتی ایران به قطر آنها تقریبا همیشه یک کار فوق العاده انجام دادند. ما تست ها را چند بار برای هر مدل تکرار کردیم و نتایج یکسانی گرفتیم.

چند استثنا وجود داشت: برخی از مدل‌ها هنگام استفاده از شوینده‌های تخفیف دار و مارک فروشگاهی با مشکل مواجه شدند، اما زمانی که فرمول قوی‌تری با نام تجاری را امتحان کردیم، عملکرد بهتری داشتند.

از زمان های قدیم مردم بر این باور درست بودند که لیمو شیرین برای سرماخوردگی بسیار مفید است و به نوعی میتوان گفت چون آب روی آتش عمل میکند.

بله، ما از افراد زیادی شنیده‌ایم که می‌گویند ماشین ظرفشویی آن‌ها بدون قبل از شستشو کار نمی‌کند. من پیشنهاد می‌کنم یک شوینده متفاوت را امتحان کنید (به زیر مراجعه کنید) یا ببینید که آیا نگهداری کمی کمک می‌کند یا خیر (در زیر نیز ببینید).

  • منابع:
    1. How to Use Your Dishwasher Better

  • تبلیغات: 
  1. مرجع خرید زغال خودسوز قلیان
  2. کشف ژنتیک جدید که منجر به بروز هپاتیت می شود!!!
  3. ارگونومیت صندلی بسیار در سلامتی انسان مهم است
  4. کشف سنگین ترین موجود زنده دنیا در جار پلاستیکی!