روغن کنجد فرابکر عقاب برای گذاشتن تله موش بسیار مناسب است

گیاهان کنجد در مصر باستان، یونان و بابل رشد می‌کردند، و حداقل چهار هزار سال پیش در بین‌النهرین کشت می‌شدند. پاپیروس‌های مصری به گیاه کنجد اشاره می‌کنند.

کنجد، به نقل از نویسندگان یونان باستان این روغن کنجد فرابکر عقاب در بابل باستان برای روغن کشت می شد. به عنوان یکی از قدیمی ترین روغن های گیاهی، از دانه ها پرس می شود.

باستان شناسان دانه های کنجد و تجهیزات استخراج روغن پیچیده ای را کشف کرده اند که مربوط به حدود 900-600 سال قبل از میلاد در نزدیکی ایروان در ارمنستان است.

از دانه ها و برگ ها نیز استفاده می شود، تمام موارد ذکر شده در این بررسی اجمالی بر روی روغن کنجد تمرکز دارد. روغن کنجد یک روغن سنتی مهم در آشپزی آسیایی و آشپزی ماکروبیوتیک است.

به عنوان روغن آشپزی، طعم دهنده، عاری از بوهای نامطلوب، بسیار پایدار است و در برابر فاسد شدن مقاوم است. 1،2،4،5 روغن کنجد استفاده می شود.

در ساخت مارگارین، روان‌کننده‌ها، صابون‌ها، روغن‌های سالاد، و روغن‌های پخت و پز و چاشنی با کیفیت خوب. 1،4،5،6 روغن کنجد دارای مواد مغذی متراکم، سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه و یک آنتی اکسیدان طبیعی است.

روغن کنجد در حال حاضر به عنوان یک حلال توسط شرکت‌های داروسازی در داروی تزریقی یا محلول‌های قطره‌ای داخل وریدی استفاده می‌شود.

این روغن عمدتاً در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان روغن حامل استفاده می‌شود. از حملات سرخرطومی جلوگیری کنید. روغن همچنین با برخی حشره کش ها هم افزایی دارد.

روغن توسط پرس های هیدرولیک یا پیچی کم مصرف و متوسط بیان می شود. بازده خوبی از روغن با سه بیان متوالی به دست می آید. قبل از پردازش در پرس پیچ، بذر تحت یک فرآیند پخت قرار می گیرد.