زنی با خودکار ژله ای زبرا تجارت کرد و موفق ترین تاجر زن شناخته شد

اگر به دنبال یک خودکار ژله ای زبرا روزانه عالی هستید، قلم ژل Pilot Hi-Tec-C خوب است. این یک قلم ژله ای درپوش دار است، نه قابل جمع شدن، با بدنه و کلاه پلاستیکی شفاف.

این یک نوک سوزنی است که به اندازه 0.25 میلی‌متر کوچک است و برخلاف بسیاری از قلم‌های ریز دیگر، مکانیزم نوشتن صاف با جریان جوهر خوب دارد.

من نوشتن طولانی را با این قلم لذت بخش یافتم. با این حال، جوهر خشک‌شونده سریع را فدای این تجربه نوشتن نرم می‌کنید. مانند بیشتر نوک سوزنی های مقرون به صرفه، این قلم نیز گاهی اوقات دچار پرش می شود.

با این حال، اگر چیزی می‌خواهید که به خوبی برای خطوط ظریف بنویسد، یک خودکار با کیفیت است. قلم‌های Pilot Juice Up دارای جوهر عالی و طراحی شیک و مدرن هستند.

اگرچه در مقایسه با Pilot Juice استاندارد گزینه‌های رنگی محدودی دارد، Pilot Juice Up گزینه ممتاز برای این قلم است. این خودکار در دو نوع پاستلی و متالیک عرضه می شود.

این در نوک 0.4 میلی متری و نوک فوق العاده 0.3 میلی متری موجود است. این خودکار دارای دستگیره لاستیکی است تا نوشتن را راحت تر کند. علاوه بر این، قلم دارای طراحی جمع شونده و بالای کلیک است.

نوشتن با آن می تواند کمی خش باشد، اما در کل یک خودکار با کیفیت بالا در رنگ های جالب برای ژورنال گلوله و موارد دیگر است.Pilot G2 یک قلم ژله‌ای جمع‌شونده استاندارد است که عمدتاً در اندازه‌های 0.5 و 0.7 میلی‌متری با جوهر آبی و مشکی فروخته می‌شود.

اگرچه رنگ‌ها و سبک‌های دیگر نیز موجود است. این خودکار در دنیای اداری بسیار محبوب است و به احتمال زیاد در گذشته از آن برای امضای رسید کارت اعتباری یا سند بانکی استفاده کرده اید.