سرکه لیمو را می توان برای تمیز کردن و شستن ماشین استفاده کرد

لیمو و سرکه لیمو یک پاک کننده عالی است. اسید لیمو به طور طبیعی ضد باکتری و ضد عفونی کننده است و همچنین به عنوان یک سفید کننده طبیعی عمل می کند.

اگرچه نظافت می تواند کار بزرگی باشد، اما وقتی کار تمام شود بسیار رضایت بخش است. یک خانه تمیز، یک خانه شاد است! اینجا باید با صدای بلند بخندم، زیرا به محض اینکه کار در خانه من تمام شد.

معمولاً ظرف یک ساعت چیز دیگری برای تمیز کردن وجود دارد. این به ویژه زمانی که بچه ها و حیوانات خانگی دارید صادق است.

لیمو نه تنها برای استفاده به عنوان یک پاک کننده طبیعی عالی است، بلکه رایحه مرکبات نیز انرژی زا و با طراوت است.

تنها یک اخطار وجود دارد که باید در نظر داشت. در حالی که لیمو، آب لیمو و روغن لیمو می توانند به کارهای مختلف خانه داری کمک کنند، اما ضدعفونی کننده نیستند.

به عبارت دیگر، در هنگام تلاش برای از بین بردن میکروب های مضر از سطوح پخت و پز، جایگزین مناسبی برای سفید کننده یا مواد شیمیایی مشابه نیست.

از آنجایی که ایمنی مواد غذایی بسیار مهم است، مواد تمیزکننده مناسب را در دسترس داشته باشید و در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. هنگام تمیز کردن با آب لیمو، روغن لیمو یا لیمو، با یک منطقه آزمایش کوچک شروع کنید.

مطمئن شوید که اقلام را بعد از آن با آب گرم و صابون ملایم بشویید و سپس با یک پارچه میکروفیبر تمیز خشک کنید. یک کلمه احتیاط، هرگز از آب لیمو برای تمیز کردن سنگ های طبیعی (کاشی، پیشخوان، کف، یا میز) استفاده نکنید.

و از آب لیمو بر روی وسایل آبکاری برنجی به دلیل خوردگی استفاده نکنید. جدا از این دو مورد، می توانید از آب لیمو برای تمیز کردن تمام موارد زیر در مقاله زیر استفاده کنید.