سس مایونز دلپذیر با تکه های طلا چاشنی مخصوص ولیعهد عربستان

سس مایونز شرور مورد علاقه ادویه جات اینترنت است. امولسیون تخم مرغ، روغن و سرکه نه تنها نمادی برای ملایم بودن، بلکه برای سفیدی و تمام تملک و استحقاق فرهنگی آن است.

به این معنی که از نظر علمی بسیار بعید است که یک شیشه سس مایونز دلپذیر که مدتی بیرون بماند واقعاً به سالمونلا یا هر نوع دیگری تبدیل شود.

این نماد سفید شدن فرهنگ است. به نظر می رسد چیزی بیرون زده از یک جوش نوجوانی یا یک زخم طولانی چرکین. بعلاوه، افراد متنفر دوست دارند اشاره کنند.

این برای شما وحشتناک است. این همه چاق است! و نمک! و به دلیل تخم مرغ خطرناک است! اگر یک سالاد سیب زمینی درست شده با آن را برای مدت طولانی در باربیکیو خود بگذارید.

همه ممکن است به سالمونلا مبتلا شوند و در این صورت شما به معنای واقعی کلمه یک قاتل هستید. آیا واقعاً آنقدر سس مایونز را دوست دارید که یک مهمانی چهارم جولای را به خاطر آن به قتل برسانید؟

بله، من انجام می دهم. و بدتر از آن چیزی است که فکر می کنید: من آن را در مهمانی سرو می کنم، و من حتی در واقع آنقدر مایونز را دوست ندارم. من آن را خوب دوست دارم، و فکر می کنم یک تقویت کننده طعم دهنده غذا است.

من همچنین معتقدم که در بسیاری از ساندویچ ها و غذاها نقش اساسی دارد و به ناعادلانه بدگویی و سوء تفاهم شده است. من سالاد ماکارونی را خیلی دوست دارم.

و اگر امسال به خانه من بیایید، مقداری از این مواد را خواهید دید. همانطور که FDA خاطرنشان می کند، تخم مرغ های موجود در سس مایونز فروشگاهی همگی پاستوریزه می شوند و سپس با اسیدی مانند سرکه یا آب لیمو مخلوط می شوند.

باکتری ها، زیرا این مخلوط محیطی مناسب برای میکروب ها نیست. این چیزهای خانگی فانتزی هستند که به دلیل تخم‌مرغ‌های پاستوریزه نشده، نگرانی بیشتری دارند.