فروش شیشه رفلکس دو جداره پیرمرد فقیر را میلیاردر کرد

در مواردی که کنترل خورشیدی و حرارتی بیشتری مورد نیاز است، می توان از شیشه رفلکس دو جداره بازتابنده و کم الکترومغناطیسی استفاده کرد. یک پوشش پیرولیتیک در طول تولید شیشه اعمال می شود.

خواص عایق حرارتی بر حسب وات x m2 بر درجه سانتیگراد بیان می شود. U-Value اندازه گیری می کند که چگونه یک پنجره یا در از خروج گرما جلوگیری می کند.

این معیار میزان تلفات یا افزایش گرمای غیر خورشیدی از طریق یک ماده یا مجموعه است. مقادیر U معمولا بین 2.0-10.0 W/m2 K قرار می گیرند.

هر چه مقدار U کمتر باشد، مقاومت پنجره در برابر جریان گرما بیشتر می شود و ارزش عایق آن بهتر است. U-value برای یک پنجره، اجزای تشکیل دهنده پنجره را در نظر می گیرد.

شیشه Low-e = “E” در low-e به قابلیت انتشار اشاره دارد. گسیل پذیری معیاری از توانایی یک ماده برای تابش انرژی است. شیشه ای با گسیل “کم” انرژی مادون قرمز را به خوبی جذب و تابش می کند که عامل کلیدی در کاهش انتقال حرارت است.

هنگام استفاده از شیشه کم ee، هنگام تمیز کردن شیشه باید احتیاط کرد. تحت هیچ شرایطی نمی توان از پاک کننده های ساینده استفاده کرد.

شیشه های سنتی پنجره شامل یک ورقه شیشه ای در داخل ارسی پنجره شما بود. شیشه دوجداره به یک واحد شیشه ای مهر و موم شده اطلاق می شود که شامل دو ورقه شیشه ای است که با یک نوار فاصله در اطراف بیرون شیشه از هم جدا شده اند.

نوار فاصله بین شیشه های شیشه ای یک شکاف هوا ایجاد می کند. این شکاف است که باعث ایجاد شکاف عایق بین داخل و خارج پنجره می شود. شیشه دوجداره همچنین صدا را کنترل می کند و در عین حال مانع از دید نمی شود.