فوتبالیستی با میوه خشک گلابی دو پینگ کرد و از بازی اخراج شد

به بیان ساده، کالری میوه خشک گلابی ممکن است در مقایسه با حجم آن کمی کمتر باشد، با این حال این همیشه آن را به گزینه سالم‌تری تبدیل نمی‌کند.

به عنوان مثال، یک آلو ممکن است 30 کالری داشته باشد، در حالی که یک آلو خشک یا آلو خشک ممکن است 23 کالری داشته باشد.

در ارزش اسمی، ممکن است به نظر برسد که آلو انتخاب بهتری است. با این حال، وقتی اندازه واقعی آلو را در مقابل اندازه کوچک شده آلو در نظر می گیرید، مقادیر متفاوتی وجود دارد.

آلو چگالی انرژی کمتری نسبت به آلو دارد. این بدان معنی است که آنها در مقایسه با حجم خود کالری کمی دارند. از طرف دیگر، آلو یک غذای پر انرژی است که به این معنی است که سیر کننده نیست.

وقتی کشمش و انگور مصرف می‌کنید، که هر کدام حجم مشابهی از پروتئین و چربی دارند. کشمش حاوی حدود 3 گرم پروتئین و 1 گرم چربی است در مقایسه با انگور که حاوی حدود 1 گرم پروتئین و حداقل چربی در هر 100 گرم است.

تفاوت اصلی در اینجا در محتوای کربوهیدرات آنها است که قندهای کاملا طبیعی هستند. کشمش حاوی 62 گرم کربوهیدرات در هر 100 گرم است در مقایسه با انگور که فقط 16 گرم در هر 100 گرم دارد.

با این حال، وقتی محتوای فیبر را در نظر می گیرید، که علاوه بر رژیم غذایی شما برای حمایت از هضم سالم ضروری است، آلو 3 گرم در هر 100 گرم در مقایسه با 1 گرم در هر 100 گرم است که تقریباً همان چیزی است که در انگور پیدا می کنید.

11میوه خشک حاوی آب کمتری است. بنابراین منبع قوی تری از مواد مغذی است. میوه خشک سالم، که حاوی هیچ قند اضافه‌ای نیست، بیشتر ویتامین‌ها و مواد معدنی در هر 100 گرم دارد.