قیمت چسب چوب + خرید چسب چوب ضد آب و فروش چسب چوب بی رنگ

فروش چسب چوب ضدآب:چسب چوب نوعی چسب بر پایه پلیمر وینیل استات است. این چسب کاربردهای فراوانی در صنعت چوب ایران و جهان دارد. چسباندن قطعات چوب با استفاده از این چسب، اتصال مقاوم و با استحکام بالا بوجود می آورد.

کاربرد چسب چوب ضد آب : از این چسب در کاربردهای مختلف نظیر: – اتصال سطوح مختلف – اتصال بوسیله دستگاههای پرس های فرکانس – چسب مونتاژکاری و بدنه – اتصال بلوکهای چوبی و اتصلات فینگرجوینت – مصرف مناسب چسب جهت اتصالات چوبی می باشد

ویژگیهای کاربردی چسب چوب ضد آب: جهت اتصال دو سطح بایستی تمییز و عاری از چربی باشد. زمان چسبندگی و خشک شدن چسب بستگی به شرایط کاردکر نظیر رطوبت و دمای چوب ، کیفیت چوب مصرفی ، قدرت جذب مواد توسط چسب وغیره می باشد.

تمیز کردن چسب چوب ضد آب: ابراز و غلتکت جسب زن را می توان قبل از خشک شدن با آب ولرم شتشو داد

. بسته بندی چسب چوب ضد آب: بسته بندی معمول چسب گالنهای 30 کیلویی بوده که در صورت سفارش می توان نوع بسته بندی را تغییر داد.

شرایط نگهداری چسب چوب ضد آب : در بسته بندی اصلی ، چسب در برابر نور خورشید ، گردو غبار ، رطوبت و دمای بالا محافظت می شود ولی بهترین شرایط نگهداری چسب دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد می باشد.

یکی از بهترین نوع چسب چوب چسب چوب شمال در ایران است.

همچنین چسب چوب ها از ترکیبات آلی و پلیمری تشکیل شده اند که اجازه انعطاف زیادی را به مولکول های این چسب میدهد. همین انعطاف مولکولی خواص منحصر بفرد زیادی را به چسب چوب اضافه میکند. این چسب ها بوی خاصی ندارند و تقریبا بی بو حساب میشوند و همچنین حلالیت آن ها با رنگ پلاستیک و حلال عمومی مثل آب بالا است. خواص پلیمری این چسب یک ظاهر خمیری شکل با ویسکوزیته بالا را به آن میدهد و همچنین رنگ سفید این چسب از ویژگی های شاخص آن است. ویسکوزیته این چسب بالا است و برای کار در کارگاه نیازی به حل کردن آن با آب نیست مگر اینکه به غلظت کمتری نیاز داشته باشید. یکی از کاربرد های دیگر پلی وانیل استات ساختن چسب های گرانولی است که درجه حلالیت های مختلفی دارند.

تاریخچه چسب چوب:

این چسب از قرن ۱۷ میلادی در اروپا و بخصوص هلند جایگاه ویژه ای پیدا کرد و برای اتصال قطعات چوبی از آن استفاده می شد. به مرور زمان چسب چوب جایگاه خود را در دیگر کشورهای جهان هم پیدا کرد. توسعه و تکامل این چسب در زمان جنگ جهانی اول و برای استفاده در صنایع کشتی سازی جنگی، ساخت واگن قطار، هواپیماسازی و کامیون سازی شروع شد. در زمان جنگ جهانی هم به واسطه رشد صنعت چوب استفاده از چسب چوب بیشتر شد.

قیمت چسب چوب + خرید چسب چوب ضد آب و فروش چسب چوب بی رنگ

قیمت چسب چوب

قیمت چسب چوب قیمت چسب چوب بی‌رنگ به نوع آن بستگی دارد؛

همانطور که می‌دانید چسب‌هایی که برای چسباندن چوب به کار می‌روند، معمولا سفید هستند. اما چسبی مثل سیانواکریلات یا چسب قطره‌ای بی‌رنگ است و قابلیت چسباندن سطوح چوبی را هم دارد.

توجه داشته باشید که کلیه قیمت ها در بازار متغیر است.

چسب سفید ۵۰ گرمی شمال این چسب جهت سهولت در مصرف، با تیوپ ۵۰ گرمی و با نازل چشمی عرضه می‌گردد. قیمت : ۵٫۴۶۰ تومان

چسب سفید ۶۰ گرمی شمال چسب چوب ۶۰ گرمی شمال به صورت تیوپی عرضه می شود و قابلیت چسبندگی به محدوده وسیعی از مواد گوناگون را دارد. این چسب بعد از خشک شدن ، فیلمی شفاف و با استحکام بالا را تشکیل می دهد. قیمت : ۶٫۳۰۰ تومان

چسب سفید ۷۵ گرمی شمال این چسب با بسته بندی زیبا و شکیل تولید و عرضه می گردد و در زمینه بسته بندی، نجاری، صنعت کفش و … کاربرد دارد. قیمت : ۶٫۴۱۰ تومان

چسب سفید ۲۲۵ گرمی شمال این چسب با بسته بندی مشابه چسب ۷۵ گرمی با ابعاد ۶٫۴*۱۶*۱۶ ميلي ‌متر طراحی و تولید می گردد و مصارف گوناگونی دارد. قیمت : ۱۱٫۸۰۰ تومان

چسب چوب خزر: چسب چوب خزر، چسب تولید شده مناسب برای صادرات به کشورهای خارجی است. این چسب در بسته بندی ۷۰۰ گرمی بصورت قوطی و همچنین ۳، ۸ و ۱۷ کیلویی بصورت سطلی تولید می شود.

چسب چوب دبه ۲۱٫۵ کیلوگرم شمال این چسب در دبه های مقام، با وزن خالص ۲۱٫۵ کیلوگرم عرضه می گردد. این محصول عمدتا در کارگاه تولید مبلمان، نجاری و دکوراسیون داخلی استفاده می گردد. قیمت : ۱٫۰۳۰٫۰۶۵ تومان

چسب چوب گالن ۴ کیلو گرم شمال: این چسب در بسته بندی ۴ کیلو و بصورت گالن تولید و عرضه میگرد. کاربرد این چسب در قسمت داخلی درها و در لایه‌های پوششی الوار و تخته‌ ها و همچنین در ساخت درب‌های نسوز لمینیت، مبلمان و هواپیما می باشد. قیمت : ۱۹۵٫۶۰۰ تومان

چسب چوب ۷۵۰ گرم شمال این چسب در بسته بندی کوارت (یک لیتری) با وزن خالص ۷۵۰ گرم و در کارتن های ۲۴ عددی تولید می گردد. درب این محصول پیچی بوده و برای کاربردهای خانگی یا کارگاه های صنایع دستی توصیه می گردد. قیمت چسب شمال ۷۵۰گرمی : ۴۱٫۶۰۰ تومان

خرید چسب چوب ضد آب

خرید چسب چوب ضد آب مراکز بسیاری در زمینه فروش چسب چوب فعالیت می کنند. در صورتی که قصد خرید تعداد محدود از این محصول را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه ها آن را تهیه کنید. اغلب فروشگاه ها و مغازه های ابزار فروشی، لوازم خیاطی، لوارم التحریر و … این محصول را عرضه می کنند. همچنین برای خرید چسب چوب ضدآب میتوان به سایت هایی همچون دیجی کالا و چسب چوب و پارچه رو می توان به صورت بی رنگ،کوچک، شفاف،خارجی،ضد آب،برای اسلایم و در برندهای شمال و تایت بوند در بازار تهیه کنیم ویا به سایت مراجعه کرده و چسب چوب مورد نظر در ابعاد و حجم های مختلف را انتخاب نموده و خریدی آسان را تجربه کرد .

بهترین برند های چسب چوب ایرانی برای خرید:

شرکت های بسیاری در ایران به تولید چسب چوب با برندها و کیفیت های مختلف می پردازند. اما پر فروش ترین چسب چوب های ایرانی به شرح زیر می باشند:

چسب چوب پارس (سوپر ۳۰۰۰ و ۲۰۰۲)

چسب چوب مشهد (سامد)

چسب چوب شمال

چسب چوب دلتا

چسب چوب بل

چسب چوب میثم

فروش چسب چوب بی رنگ

فروش چسب چوب بی رنگ چسب چوب بی رنگ : چسب بی‌رنگ، سفید یا کرم رنگ چوب برای اتصال انواع قطعات چوبی به کار می‌رود و هر زمان که بخواهید دو قطعه را بدون میخ و سوراخ کردن به هم بچسبانید، باید از این چسب استفاده کنید. زمان خشک شدن چسب چوب به نوع آن بستگی دارد. برخی از انواع آن ظرف چند ثانیه دو سطح را به یکدیگر می‌چسبانند و برخی دیگر برای اثر کردن به حداقل ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارند. گفتنی است زمان خشک شدن چسب چوب قوی‌تر بیشتر است و اگر بتوانید سطوح را به گونه‌ای قرار دهید که به یکدیگر فشار وارد کنند، بهتر است.