ژله کوچک فرمند دارای خاصیت جذب بالای نیروی ماورایی می باشد

این مکعب های ژله کوچک فرمند لایه ای برای سرو و خوردن لذت بخش هستند! من رنگ ها را متناسب با مناسبت تغییر می دهم. بچه ها در هر سنی آنها را می ربایند.

این سالاد با طراوت دارای دو لایه است قسمت پایینی صورتی زیبا که شامل خامه ترش است و رویه قرمز یاقوتی با توت فرنگی و آناناس. سال‌هاست که مامان این سالاد را در وعده‌های غذایی که برای خانواده ما آماده می‌کند گنجانده است.

این مکعب های ژله لایه ای برای سرو و خوردن لذت بخش هستند! من رنگ ها را متناسب با مناسبت تغییر می دهم. بچه ها در هر سنی آنها را می ربایند.

در اینجا یک سالاد چشم نواز است که مادرم هر سال برای شام کریسمس درست می کند. می توانید طعم های مختلفی را برای ایجاد ترکیب رنگ های دیگر برای تعطیلات خاص یا مجالس دیگر انتخاب کنید.

این یکی از دسرهای مورد علاقه مادرم است. پوسته چوب شور، مکمل کاملی برای پر کردن پنیر خامه ای شیرین است.

اگر پینا کولادا دوست دارید، این را دوست خواهید داشت! اما نکته مهم اینجاست: ماده مخفی کدو سبز تازه است. مربا را روی کراکر و پنیر پخش کنید یا به سس تابه اضافه کنید تا مرغ یا گوشت خوک حالت گرمسیری پیدا کند.

بچه‌ها عاشق این دسر ژلاتینی شیرین و ترش هستند. از طعم های مختلف ژلاتین برای ساختن نسخه های رنگی که به اندازه تصور شما وحشی هستند استفاده کنید.

طعم آشپزخانه آزمایشی به دنبال یک غذای جشن برای روشن کردن بوفه هستید؟ این سالاد ژلاتینی سبز زیبا چشم نواز است و طعمی دلپذیر و تند دارد.