کارتریج زیراکس 3150 را می توان رایگان از مراکز فروش تهیه کرد

هنگامی که صحبت از چاپ در خانه می شود، یکی از مسائلی که ممکن است مردم با آن مواجه شوند این است که گاهی اوقات کاغذها پیچ می شوند.

بنابراین، یکی از راه‌های رفع این مشکل، کاهش سطح رطوبت تا حد ممکن است. کارتریج زیراکس 3150 تونر فوجی زیراکس می‌توانند با محدود کردن سطح رطوبت در مقابله با این مشکل به شما کمک کنند و در عین حال قادر به ارائه چاپ‌های واضح و شفاف هستند.

این می تواند یک تجربه خسته کننده باشد. پیچ خوردگی معمولاً زمانی اتفاق می افتد که کاغذ خیس یا مرطوب است و قادر به خشک شدن یکنواخت نیست.

با محدوده دمایی وسیع‌تر که تا 350 درجه فارنهایت و بیش از سه سطح خروجی انرژی خشک کردن نسبت به برخی مارک‌های دیگر می‌رود، کاغذ شما باید همیشه صاف خشک شود و تنها با احتمال کمی پیچ‌خوردگی.

راه دیگر برای کاهش پیچش کاغذ استفاده از کاغذ با کیفیت بالا است. گاهی اوقات کاغذ کپی ارزان می تواند بیشتر در معرض فر شدن باشد، به خصوص اگر از هر دو طرف چاپ کنید.

بنابراین، توصیه می کنیم برای نیازهای چاپ خود از محصولات درجه یک مانند محصولات تولید شده توسط فوجی زیراکس استفاده کنید. چه در حال چاپ کپی های رنگی یا فقط اسناد سیاه و سفید هستید.

فقط مطمئن شوید که از کاغذی استفاده می کنید که برای چاپ در نظر گرفته شده است زیرا انواع کاغذهای مختلف می توانند تأثیر زیادی بر میزان خشک شدن آنها داشته باشند.

زیراکس همچنین یک رهبر جهانی در زمینه چاپ دیجیتال است. پرینترهای لیزری آنها برای استفاده خانگی و اداری ایده آل هستند. پرینترهای زیراکس به دو گروه از مدل های چاپگر تقسیم می شوند.