کیف پول چرم طبیعی زنانه با روکش طلا پیشکش همسر پادشاه عربستان شد

هنگام خرید کیف پول چرم طبیعی زنانه مهم است که به آنچه در کمد لباس شما می آید فکر کنید. چه رنگ‌ها، سبک‌ها، الگوها و پارچه‌هایی سال به سال دوام خواهند آورد؟

چه چیزی را از نگاه روز به روز خسته نمی کنید؟ ما عاشق این نسخه زیپ دار Marni با رنگ سبز آن هستیم که در لوله کشی قرار می گیرد. محفظه‌های جیبی، این را به یک کلاسیک فوری برای آن روزها تبدیل می‌کند که فقط می‌خواهید وسایل ضروری خود را حمل کنید.

برای روزهایی که حوصله حمل کیف ندارید یا نمی‌خواهید برای خوردن ناهار بیرون بیایید، بدون اینکه کیف دستی بزرگ خود را بچسبانید، به راحتی و ایمن در جیب کت شما قرار می‌گیرد.

مارنی از بهترین چرم با کیفیت استفاده می کند و این رنگ آلویی غنی هر رنگ یا تنی را که ممکن است بپوشید خنثی می کند. این کیسه زیپ‌دار برای نگه‌داشتن برخی از صورت‌حساب‌ها برای سفر بازار کشاورز بعدی شما عالی است.

همچنین می‌تواند به راحتی در جیب سینه یا کیف صلیبی قرار گیرد تا هنگام حرکت از یک فروشنده سبزیجات به فروشنده دیگر، به راحتی دسترسی داشته باشید.

این کیف پول کارتی گوچی Horsebit یک کیف پول طراح است که ارزش سرمایه گذاری را برای احساس قدیمی خود دارد – علیرغم اینکه یک تکرار جدید است.

دارای اندازه جمع و جور است که به آن امکان می دهد در اکثر کیف ها، کوچک یا بزرگ، جا شود، و یک جین پنبه ای زیبا با چاپ لوگو که با کمد لباس شما مطابقت دارد.

خواه گذرنامه مترو خود را در آن نگه دارید، عضویت در باشگاه ورزشی خود را ذخیره کنید، کارت ویزیت، رسید، صورتحساب، پول خرد و حتی لیست خرید مواد غذایی را نگه دارید.