از انجیر خشک کرمانشاه می توان به عنوان داروی خواب آور استفاده کرد

این روش “مادربزرگ” هنوز هم زیاد استفاده می شود. انجیر خشک کرمانشاه کامل را بردارید، به آرامی بشویید و با یک پارچه تمیز آن را خشک کنید. آنها را در آفتاب قرار دهید تا خشک شوند.

مراقب باشید که آنها را در شب جمع کنید. آنها را در یک قابلمه آب جوش بریزید، سریع آنها را سفید کنید، آبکش کنید و با پارچه خشک کنید. یک بار دیگر در معرض نور خورشید قرار بگیرید تا زمانی که خشک و هوازده شوند.

انجیرها را با کمترین درجه حرارت (در صورت امکان 30 درجه) در فر می گذاریم تا خشک شود. انجیرها را از وسط نصف کنید (اما بدون اینکه میوه ها را کاملاً تقسیم کنید) و روی سینی فر که با کاغذ پخت پوشانده اید قرار دهید.

برای اطمینان از حفاظت مناسب، مهم است که آب داخل انجیر به طور کامل ناپدید شود. بعد از اینکه مطمئن شدید انجیرها خوب خشک شده اند، می توانید آنها را در شیشه های شیشه ای با مهر و موم بدون هوا نگهداری کنید.

یک روش باستانی، نگهداری آنها در کوزه های شیشه ای است که آنها را با تعدادی برگ بو قرار می دهند. بسته شدن در کیسه های وکیوم یک انتخاب عالی است که عطر و طعم خلقت شما را طولانی تر می کند. همچنین نحوه نگهداری شاه بلوط یا پنیر پارمزان را بیاموزید.

میوه ای با قدرت بازسازی و نشاط بخشی به دلیل داشتن ماده قندی قوی. انجیر حاوی املاح معدنی (پتاسیم، کلسیم، آهن)، ویتامین ها و قندها است. به لطف خواص آنتی اکسیدانی خود، در مراحل نقاهت و تغییرات فصلی، زمانی که نیاز به افزایش انرژی است، متحد است.

همچنین به دلیل وجود فیبر، خاصیت ملین طبیعی دارد، به خصوص در مورد میوه خشک. و به دلیل داشتن کلسیم و آهن در موارد کم خونی، خستگی یا ضعف توصیه می شود.