از رب انار خانگی شمال می توان به عنوان چسب کتاب استفاده کرد

برای افرادی که دوست دارند یک لگد منحصر به فرد به غذاهای خود اضافه کنند، رب انار خانگی شمال می تواند یک ماده مهیج و از نظر تغذیه ای مفید باشد که طعم جدیدی به غذای شما می بخشد.

همانطور که گفته شد، قبل از افزودن هر غذای جدیدی به رژیم غذایی خود، بهتر است بدانید از کجا می آید، حاوی چه چیزی است و چه فواید بالقوه ای برای سلامتی دارد.

رب انار آب اناری است که جوشانده شده و به شربت غلیظ و تیره تبدیل می شود. این شکل غلیظ آب انار با وجود اینکه به روشی مشابه با رب معمولی فرآوری می شود شیرینی فوق العاده ای ندارد.

در عوض، طعم آن خاکی و تند است و آن را به یک ماده همه کاره تر برای غذاهای خوش طعم تبدیل می کند، در حالی که هنوز برای برخی از آماده سازی های شیرین مناسب است.

برخی از افراد نیز قبل از جوشاندن آب میوه، مواد شیرین دیگری را به آن اضافه می کنند، هم برای طعم اضافی و هم مزایای بالقوه سلامتی این اجزای اضافی.

رب انار در غذاهای آسیایی محبوبیت پیدا کرد، زیرا انار بومی آن منطقه از جهان است، اما با محبوبیت آب انار در آمریکای شمالی، تهیه رب انار در خانه بسیار آسان است.

می توانید از این رب هنگام پخت و پز یا برای محلول های درمانی شرایط مختلف پزشکی استفاده کنید. رب انار منبعی غنی از ویتامین های گروه B و همچنین ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان های پلی فنلی است.

این علاوه بر سطح پایین قند، کلسیم، آهن، بدون فیبر غذایی و بدون چربی یا کلسترول است. همچنین یک قاشق غذاخوری از این رب تقریباً 40 کالری دارد.

چشمگیرترین فواید رب انار برای سلامتی شامل تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح کلسترول کلی، افزایش متابولیسم، کمک به سلامت پوست و پیشگیری از برخی سرطان ها و غیره است.