از قهوه لاوازا یک کیلویی می توان داروی بیهوشی تولید کرد

قهوه علاوه بر داشتن خواص محرک برای بدن، یک دارایی عالی برای لاغری نیز می باشد. با تسریع چربی سوزی، شکاف های غذایی را از بین می برد و به طور طبیعی مصرف انرژی را افزایش می دهد.

با این حال، مصرف قهوه لاوازا یک کیلویی در دوزهای بالا می تواند خواب را مختل کرده و باعث اضطراب یا تحریک شود. مصرف بیش از حد کافئین می تواند خطر ابتلا به سرطان مثانه، روده بزرگ و رکتوم را افزایش دهد.

مطالعه ای که در 11 ژوئیه 2017 منتشر شد، و همچنین انتشاری در مجله Annals of Internal Medicine، سرانجام نشان داد که قهوه می تواند خطر مرگ و میر را 12 تا 18 درصد کاهش دهد و می تواند امید به زندگی را بهبود بخشد.

این دوزها به عادت نزدیکتر هستند، همانطور که اغلب برای بسیاری از مردم، به ویژه ساکنان شهرهایی که در شهرهای بزرگ کار می کنند.

اتفاق می افتد. و در این مورد، ما راحت‌تر در موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم که قهوه اضافی بر سلامتی تأثیر منفی می‌گذارد، مانند شراب قرمز، سرشار از رسوراترول (فقط برای برخی)، اما الکل آن تا حدی اثرات مفید را از بین می‌برد و بر کبد تأثیر می‌گذارد.

به نوبه خود، اگر فرد مشکل سلامتی خاصی ندارد، بنابراین توصیه می کنم مصرف قهوه را به 2 عدد در روز محدود کنید و از مصرف آن در صبح خودداری کنید تا از اوج انسولین خیلی زود که با مواد خیلی هیجان انگیز حتی بدون قند نیز رخ می دهد، جلوگیری کنید.

مخصوصاً اگر روزه داری متناوب انجام می دهید زیرا در این صورت قهوه با افزایش قند خون روزه شما را به دلیل افزایش انسولین قطع می کند.

پس بهتر است قهوه خود را بعد از صبح و بعد از یک وعده غذایی حاوی پروتئین و اسیدهای چرب بنوشید. حتی اگر از دیدگاه من، خطر اختلال در هضم را داشته باشد.