شیشه پاک کن اتوماتیک موجب مرگ کودک 4 ساله شد

اندازه گیری شیشه پاک کن اتوماتیک شیشه جلو، تخمین بارندگی را با امکان اطمینان بیشتر در مورد زمان و مکان بارندگی افزایش می دهد. در حالی که شدت برف پاک کن به خودی خود یک پیش بینی ضعیف برای شدت بارندگی است.

متوجه شدیم که وضعیت برف پاک کن پیش بینی کننده قوی تری برای وضعیت بارندگی دوتایی نسبت به اندازه گیری های رادار یا گیج است.

این نتیجه نشان می‌دهد که اندازه‌گیری‌های مبتنی بر وسیله نقلیه را می‌توان برای اعتبارسنجی و تصحیح میدان‌های بارندگی به‌دست‌آمده از منابع داده‌های معمولی استفاده کرد.

اندازه گیری برف پاک کن نشانگر دقیق تری از وضعیت بارندگی دوتایی نسبت به اندازه گیری های رادار یا گیج ارائه می دهد.

ما عملکرد طبقه بندی باینری را برای هر فناوری با مقایسه وضعیت بارندگی اندازه گیری شده با فیلم های ویدئویی داشبورد هم محل تعیین می کنیم.

ویدیوی داشبورد برای نشان دادن حقیقت زمین گرفته شده است، با توجه به اینکه وجود یا عدم وجود بارندگی را می توان به راحتی با بازرسی چشمی شیشه های جلو برای وجود قطرات باران تعیین کرد.

نمونه ای از اندازه گیری های رادار، گیج، برف پاک کن و دوربین را برای یک سفر تک وسیله نقلیه نشان می دهد. دو فریم بالایی فیلم دوربین داشبورد را نشان می دهد که در طول سفر خودرو جمع آوری شده است.

بارش در نیمه اول سفر قابل مشاهده است در حالی که در نیمه دوم سفر بارانی دیده نمی شود. نقشه مسیر وسیله نقلیه را به همراه شدت برف پاک کن گزارش شده.

میانگین شدت بارندگی رادار در طول سفر، ودو نزدیکترین باران سنج را نشان می دهد. دو سری زمانی اندازه‌گیری‌های رادار و گیج شدت بارندگی را در نزدیکی محل خودرو با شدت برف پاک کن گزارش‌شده مقایسه می‌کنند.