مردی با فروش شیلنگ آب رادیاتور 206 میلیاردر شد

در صورت بروز این مشکل، چراغ اخطار روشن می شود، زیرا شما مدام رادیاتور را با مایع خنک کننده پر می کنید. نشتی روی شیلنگ وجود دارد که مایع خنک کننده را می ریزد.

هنگامی که وسیله نقلیه پارک شده است، نشت به صورت قطره آشکار خواهد بود. به خطر انداختن رانندگی چنین وسیله نقلیه ای می تواند به اجزای آن قبل از رسیدن به مقصد آسیب برساند زیرا موتور ممکن است از کار بیفتد یا بیش از حد گرم شود.

شیلنگ آب رادیاتور 206 آسیب دیده نرم است و ضعیف شده است. اگر شلنگ را لمس کنید متوجه این موضوع خواهید شد. مشکل از سیستم خنک کننده کامل باعث فرو ریختن شیلنگ می شود.

در صورت مشاهده این مشکل باید بازرسی یا تعمیر و نگهداری عمومی انجام شود. شیلنگ آسیب دیده نمی تواند مایع خنک کننده را به درستی جریان دهد که ممکن است منجر به داغ شدن بیش از حد و آسیب موتور شود.

شکستگی شلنگ رادیاتور مشکل حساسی است که باید به دقت بررسی شود. این ترکیبی از بررسی نشتی، تورم، فرو ریختن، ترک خوردگی، سوراخ یا بخش نرم در شلنگ است.

یک حرفه ای باید این کار را انجام دهد یا فردی که می تواند وقت خود را برای انجام این کار صرف کند. در صورت تایید هر یک از مشکلات ذکر شده، شیلنگ را تعویض کنید.

در نتیجه، شیلنگ رادیاتور یک جزء عالی در سیستم خنک کننده خودرو است زیرا به گردش مایع خنک کننده کمک می کند. ما قسمت ها و نواحی مختلفی که از شلنگ استفاده می کنند و عملکرد آنها را دیده ایم. ما همچنین علائم رایج شلنگ بد و خراب را بررسی کردیم.