مردی با فروش کلاه علف تراش میلیاردر شد

WWMD: مارتا چه می‌کرد؟ این روشی است که من به اکثر پروژه ها و کارهای باغبانی برخورد می کنم. زیرا، همانطور که برنامه HGTV با نام مناسب بیان می کند، مارتا بهترین می داند.

بیایید با کلاه علف تراش شروع کنیم. وقتی صحبت از کلاه های آفتابی می شود، چند فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

یکی از توصیه های کلیدی مارتا به باغبانان مشتاق: “سه چیز که من هرگز بدون آنها نیستم و یک باغبان نباید بدون آن باشد کلاه، دستکش و تلفن.” رونق. این یک چک لیست آسان برای به خاطر سپردن برای افراد تازه کار با شست سبز مانند من است.

اندازه لبه (و شکل) و جنس. اندازه لبه سطح محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش توسط کلاه آفتابی را تعیین می کند و بسیاری از کارشناسان حداقل سه اینچ را برای محافظت بهینه توصیه می کنند.

و اگر قصد دارید زمان زیادی را در خارج از منزل سپری کنید، باید به دنبال کلاهی باشید که از مواد با درجه UPF 50+ ساخته شده است. این به این معنی است که کلاه 98 درصد از اشعه های مستقیم UVA را مسدود می کند.

که به طور قابل توجهی خطر قرار گرفتن در معرض شما را کاهش می دهد. در واقع، این ماده باید دارای UPF 30 باشد تا واجد شرایط دریافت مهر توصیه بنیاد سرطان پوست باشد، و هر چیزی که UPF 50+ در لیست آنها رتبه “عالی” را دریافت می کند.

مطمئناً اولین کلاهی است که برای یک روز در باغ برداشته ایم، این کلاه سطل خورشیدی از یکشنبه بعدازظهر در رنگ های متنوعی عرضه می شود.

با وجود اینکه این کلاه دارای خاصیت مد زیادی است، برای شروع به کار باغبانی کاملاً کاربردی است. قابل بسته بندی، آب گریز و تهویه با بند چانه برای روزهای بادی است. هر چه باید به سمت این کلاه پرتاب کنید، می تواند آن را بگیرد.