مردی با فروش کیف پول چرم مردانه برای همسرش ماشین خرید

سکه ها نیز در بیشتر کشورها رایج تر بودند و بسیاری از کیف پول چرم مردانه ها دارای کیسه های سکه بودند که در یک زمان تعبیه شده بودند.

به عنوان مثال، امروزه در آلمان، یک کیف پول استاندارد هنوز یک کیسه سکه دارد، در حالی که در ایالات متحده اینطور نیست.

من معتقدم به این دلیل است که کمترین اسکناس در ایالات متحده اسکناس یک دلاری است در مقابل کمترین اسکناس در اروپا اسکناس پنج یورویی است.

با ظهور کارت‌های اعتباری و نقدی چند دهه پیش، کیف پول بیل‌فولد دارای اسلات کارت واقعی بود، زیرا این چیزی است که رایج‌تر شد.

با پیشرفت قرن بیستم، کیف پول‌های بزرگ‌تر محبوبیت کمتری پیدا کردند، زیرا مردان کمتر و کمتری کت می‌پوشیدند، و کیف پول معمولی که امروزه می‌شناسیم، استوار شد.

در حالی که اندازه واقعی کیف پول کوچک شد، آنچه در کیف بود در واقع افزایش یافت، که البته منجر به پر شدن کیف پول‌ها شد. در حالی که چرم محبوب ترین ماده برای کیف پول بود.

شما همچنین گزینه های پلی را در بازار دارید. بله باورتون میشه؟ یک کیف پول وینیل ارزان برای یک آقا؟ اما، در واقع، برخی از برندهای لوکس از آن برای کالاهای خود استفاده می کنند.

در دهه 1990، بسیاری از مردان به کیف‌پول‌های باریک و مینیمالیستی یا چیزهایی که فضای زیادی را اشغال نمی‌کرد، علاقه داشتند، و بنابراین، گیره‌های پول، به‌ویژه در ایالات متحده، با وجود اینکه چندین دهه وجود داشتند، محبوب‌تر شدند.

انواع مختلفی از کیف پول ها وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ما شما را با همه آنها آشنا می کنیم و به شما نشان می دهیم که وقتی پول خود را در کیف پول خود سرمایه گذاری می کنید به چه نکاتی توجه کنید.