کلید و پریز با روکش طلا در منزل ولیعهد پادشاه عربستان

انواع مختلفی از کلید و پریز در بازار موجود است و هر نوع آن عملکرد خود را دارد، اما کلیدهای نوپا یا نوپا به طور گسترده در خانه برای دادن برق به نور، پنکه ها و سایر وسایل استفاده می شود.

کلیدهای جیوه ای یا بی صدا نیز در خانه برای کنترل برق روشنایی استفاده می شوند. کلید روغن قسمت زنده خود را در روغن غوطه ور می کند که قوس الکتریکی را کاهش می دهد.

کل سوئیچینگ که به عنوان ابزار قطع مدار نیز شناخته می شود، معمولاً در نیروگاه ها یا ترانسفورماتورها نصب می شود. فرض کنید سوئیچ شما به درستی کار نمی کند.

سپس برای خدمات جابجایی و تعمیر در ادمونتون باید با یک برقکار مشورت کنید. یک برقکار مشکل سوئیچ شما را تشخیص داده و حل می کند.

پریز برق که به عنوان پریز برق یا پریز دیواری نیز شناخته می شود، تجهیزاتی است که به وسایل برقی یا تجهیزات کمک می کند تا به شبکه برق متصل شوند. شبکه برق تجهیزاتی است که جریان جایگزینی برای پریز برق یا وسایل برقی فراهم می کند.

حالا من فرض می کنم که شما دانش کافی در مورد اصول اولیه سوکت ها و سوئیچ ها به دست آورده اید. نحوه کار سوکت ها و سوئیچ ها را در بخش بعدی زیر خواهید آموخت. ابتدا باید با یک برقکار نصب پریز و کلید برق تماس بگیرید.

همانطور که در بالا خواندید، کلیدها و پریزها با هم کار می کنند تا جریان برق را تامین کنند. در این قسمت با نحوه عملکرد هر دو دستگاه به طور مجزا برای تامین برق وسیله برقی آشنا می شوید. اجازه دهید با کلید برق شروع کنیم.

کلیدهای برق مطابق با طراحی خود کار می کنند. به عنوان مثال، سوئیچ های روشن خاموش در سراسر جهان رایج ترین هستند. مدار سه طرفه و مدار دیمر از یک طرح سوئیچ مشابه کار می کنند.